جمعه , ۲۷ مهر , ۱۳۹۷
خانه » مدرسه جوملا » برترین راهکارهای سئو

برترین راهکارهای سئو
1 ستاره2  ستاره3  ستاره4  ستاره5  ستاره (رای ها: 5 امتیاز از 1 رای) Loading...

[metadata element=”date,author,comments,views” ]

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و همراهان وبسایت۲

یکی از مهمترین بحث هایی که در زمینه طراحی سایت همیشه مورد علاقه و توجه وبمستران بوده بحث سئوی سایت می باشد که امروز قصد داریم طی این مقاله به این بحث بپردازیم. خواهشی که از خوانندگان مقاله داریم این است که از ابتدا تا انتها با ما همراه باشند. یقینا انجام دستور العمل های این مقاله کمک بسیار بزرگی به شما در سئو شدن سایتتان خواهد کرد

مقدمه

رتبه یا رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو تاثیر بسیاری در کسب و کار شرکت ها وصاحبان سایت دارد و اکثر شرکت ها تلاش می نمایند در نتایج جستجو مخصوصا جستجوگر گوگل رتبه بهتری داشته باشند. در حقیقت رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجو به رونق کسب و کار اینترنتی شرکت ها می انجامد چیزی که از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی یاد می شود.

ما در این مقاله سعی کردیم تا چند مورد از بهترین و موثرترین استراتژی های سئوی سایت را به شما معرفی کنیم این نکات براساس تجربیات متخصصین سئو و تحقیقات گسترده بدست آمده است

 

۱-رعایت اصول و قواعد سئو در کد نویسی وب سایت

اولین قدم برای سئو کردن سایت رعایت اصول و قوائد کد نویسی است که در زیر چند اصل اولیه مهم را برای شما بیان می نمایم:

قبل از اینکه به این مطلب بپردازم باید خدمت شما عرض کنم که چنانچه از سایت های وردپرس یا جوملا یا دروپال یا سی ام اس های دیگر استفاده می کنید خیلی نگران این مساله نباشید زیرا اینگونه CMS ها از این حیث سئو هستند و رعایت اصول کد نویسی در اکثر این سایت ها شده است. تنها کاری که شما در سایتتان باید بکنید کاستومایز صحیح سایتتان می باشد که از جاده سئو خارج نشوید. بنابراین بحث ما کلی است و شامل هر گونه سایت اعم از CMS یا PHP یا ASP می شود.

اما اصول و قوائد کد نویسی:

  • کد نویسی HTML وب سایت می بایست بر پایه تگ DIV پیاده سازی شده باشد و از تگ TABLE برای صفحه بندی استفاده نگردد. تگ TABLE فقط می بایست برای داده های جدولی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • آدرس دهی صفحات می بایست بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEF) باشد. در این نوع آدرس دهی برای هر دسته بندی یک فولدر در نظر گرفته می شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال برای آنکه نام صفحه شبیه به index.php?id=10 داشته باشیم از نام صفحه page-title.html استفاده می نماییم. یقینا استفاده از نام صفحه فارسی تاثیر بهتری در ایندکس صفحات وب سایت در موتور جستجو خواهد داشت.
  • کد نویسی وب سایت می بایست استاندارد w3c باشد و پس از اتمام طراح وب سایت حتما وب سایت را می بایست در W3c Validator بررسی نموده و خطاهای سایت را بر طرف نمایید. در صورتی که خطاهای وب سایت رفع گردد این وب سایت پیغام تبریکی را به شما نمایش می دهد. نکته: این وب سایت صفحات سایت شما را به صورت جداگانه اعتبارسنجی می نمایید بنابراین کار تست می بایست بر روی تک تک صفحات وب سایت انجام گردد.
  • در نظر گرفتن عنوان برای صفحات وب سایت و استفاده از تگ های H1,H2,H3 و .. در سایت

در کنار رعایت اصول اولیه و مقدماتی، اصول و موارد پیشرفته تری وجود دارند دارند که رعایت آنها در کد نویسی صفحات باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می گردد که در زیر این اصول را برای شما بیان می نمایم:

  • ایجاد نسخه موبایلی وب سایت تاثیر بسیار متبتی بر رنک وب سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت، زیرا که کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای جستجوی وب استفاده می نمایند و نمایش درست و مناسب سایت در موبایل و تبلت باعث می شود تا کاربر با ابزارهای موبایلی مدت زمان بیشتری در سایت بماند و همین مسئله تاثیر بسیار مثبتی در رنک سایت خواهد داشت
  • استفاده از اسنیپت ها (rich snippets and structured data) باعث بالا رفتن خوانایی سایت در موتورهای جستجو می گردد. در صورتی که از rich snippets و structured data استفاده نموده اید می توانید آن را در Google Structured Data Testing Tool – Google Help بررسی نمایید، فقط کافی است آدرس صفحه مورد نظر خود را در این سایت وارد نموده تا اسنیپت های بکار رفته در این صفحه را به شما نمایش دهد.

۲- انتخاب عنوان مناسب برای صفحات

عنوان صفحه که در بالای مرورگر نمایش داده می شود مهترین آیتمی است که موتورهای جستجو توسط آن متوجه موضوع صفحه می شوند. برای آنکه بهترین عنوان را برای صفحات وب سایت خود برگزینید به نکات زیر توجه نمایید:

  • عنوان صفحه را برای کار وب سایت طراحی کنید و نه برای موتورهای جستجو. عنوان می بایست برای کاربر جذابیت داشته باشد.
  • از کلمه کلیدی حتی المکان یک بار در عنوان استفاده گردد کافی است
  • از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده ننمایید و سعی نمایید هر صفحه و مقاله شما بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد
  • در انتهای عنوان نام برند خود را حتما ذکر نمایید
  • لازم نیست مترادف ها را در عنوان بیاورید، کافی است مترادف های کلمه کلیدی را در بدنه مقاله خود استفاده نمایید
  • مهترین صفحه وب سایت صفحه اصلی سایت می باشد. در انتخاب کلمه کلیدی برای این صفحه بسیار دقت نمایید. کافی است مهترین کلمه کلیدی خود را که سایر کلمات را تحت پوشش قرار می دهد در ابتدا و در انتها نام برند خود را ذکر نمایید

۳- یافتن کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت

یکی از مهترین کارهایی که برای کار سئو می بایست انجام داد یافتن کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت می باشد که می بایست توسط سئو کار انجام گردد و برای عنوان صفحات وب سایت و همچنین تولید محتوا برای وب سایت به کار برده شود. شما زمینه فعالیت خود را می دانید به عنوان مثال یکی از زمینه های فعالیت وبسایت۲ (سئو) می باشد. برای آنکه کلمات کلیدی مرتبط به این کلمه را بیابید کافی است این کلمه را در دو نرم افزار گوگل به نام های Google Trends و Google Keyword Planner وارد نمایید تا کلمات کلیدی مرتبط به کلمه کلیدی اصلی شما بتوسط این ابزارها ارائه گردد.

۴- میزان استفاده از کلمات کلیدی در بدنه مقاله

نیاز نیست صفحه مقاله خود را پر از کلمات کلیدی  نمایید و با این کار یک صفحه شلوغ و بهم ریخته را در معرض دید کاربر قرار دهید. بهتر است بدانید موتور جستجو کار خودش را بلد است و نهایتا صفحه شما را سئو خواهد کرد ، شما صرفا می بایست در این کار به موتور جستجو کمک کنید تا زودتر این کار را انجام دهد بنابراین استفاده یک بار از کلمه کلیدی هم برای یک صفحه کافی است و مهم آن است که مقالات و صفحات سایت شما حس خوبی در کاربر ایجاد نمایند. در صورتی که کاربر وارد صفحه ای شود و با یک پیج شلوغ و نا مرتب روبرو گردد و همچنین صفحه پاسخ گوی نیاز کاربر نباشد، کاربر در صفحه مورد نظر باقی نخواهد ماند و این به ضرر رنکینگ وب سایت می باشد. بنابراین مهترین مسئله ارائه اطلاعات مفید و مورد نیاز به کاربر می باشد.

۵- به روز رسانی دوره ای وبسایت

سعی کنید حتما سایت خود را در یک سیکل زمانی مشخص به روز رسانی نمایید. به عنوان مثال هفته ای یکبار در سایت مقاله جدید، محصول جدید یا اخبار مرتبط به زمینه شغلی خود را بارگذاری نمایید. کیفیت مطالب و صفحات وب سایت شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

از هم اکنون برای سایت خود برنامه ریزی نموده و با توجه به امکانات و زمان خود چرخه زمانی مشخصی را برای ارسال مطالب، مقالات ویا محصولات جدید در سایت معین نمایید. به عنوان مثال می توانید هفته ای یک یا چند مقاله در سایت خود بارگذاری نمایید. نکته ای که مهم می باشد آن است که شما این زمان بندی را برای همیشه رعایت نمایید به این صورت که در صورتی که شما هر روز یک مقاله جدید در سایت خود بارگذاری می نمایید این کار را برای همیشه ادامه دهید. ادامه این ریتم تاثیر بسیار مثبتی در رنکینگ سایت شما خواهد داشت. البته همیشه کیفیت مقدم بر کمیت  می باشد و اگر نمی توانید هرروز یا هر هفته مطلب با کیفیت و زیبایی تهیه کنید این زمانبندی خود را ماهیانه کنید و اصرار بر گذاشتن مطالب هفته ای بی کیفیت نداشته باشید.

۶- دریافت لینک یا بک لینک

دریافت لینک یا بک لینک یا لینک بیلدینگ، یکی از مهمترین نکاتی است که ما باید برای بهبود رنک سایت خود بیشتر به آن توجه کنیم. شرکت گوگل تایید کرده است که دریافت لینک جزء یکی از ۳ عامل اول موثر بر رتبه سایت است.

ایجاد بک لینک از سایت های دیگر کاری است که می بایست پیوسته انجام شود. می توانید برای ایجاد بک لینک به سایت خود از فروم ها، انجمن ها، وبلاگ ها استفاده نمایید. چند نکته مهم در ایجاد بک لینک به سایت:

  • از نام برند خود برای لینک دادن به وب سایت استفاده نمایید
  • صرفا یک کلمه کلیدی را مورد توجه قرار ندهید
  • برای لینک دادن به صفحات وب سایت از کلمات کلیدی مختلف استفاده نمایید
  • سعی نمایید بک لینک سازی شما به صورت طبیعی انجام شود و این کار را با ابزارهای بک لینک سازی انجام ندهید
  • بک لینک نخرید بلکه سعی در تبادل لینک نمایید
  • بک لینک از سایت ها و صفحات مرتبط بگیرید

۷- برند سازی

در صورتی که ادعا می نمایید شرکت معتبری هستید و فعالیت شما از سایر شرکت ها متمایز است می بایست برند خود را داشته باشد. بر روی برند خود تمرکز نمایید زیرا برندینگ چیزی است که موتورهای جستجو هم اکنون ارزش بیشتری برای آن قائل هستند و الگوریتم هایی را برای تشخیص برندهای معتبر ارائه می نمایند

۸- میزان و حجم مطالب صفحات وب سایت

هر چه مطالب سایت شما عمیق تر باشد و موضوع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش قرار دهد تاثیر مثبت تری خواهد داشت. سعی نمایید حداقل ۱۰ سطر متن برای صفحات وب سایت خود داشته باشید و جنبه های مختلف موضوع را به صورت کامل بررسی نمایید. بررسی جنبه های مختلف موضوع باعث شده تا نیاز کاربر تنها با خواندن مطلب شما برطرف شود. هر چه مطالب شما جامع تر و کامل تر باشد تاثیر بیشتری در سئوی سایت شما خواهد داشت و بنابراین وبسایت۲  شما را تشویق می نماید سایت خود را تبدیل به مرجع اطلاعاتی زمینه فعالیت خود نمایید.

۹- نیاز سنجی کاربر یا مشتری

اکیدا سفارش می شود که خیلی از این شاخه به آن شاخه نپرید و مقالات، آموزشها و محصولات وب سایت را حتما در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید. شما با مشتریان خود در تماس هستید و نیازهای آنان را می شناسید پس برای رفع این نیازها مقالاتی را ایجاد نمایید که باعث شود کاربر وقت بیشتری را در سایت شما بگذراند. ایجاد مقالات مفید برای کاربران به برند شدن شما منجر خواهد شد. زیرا آنها وب سایتی را می یابند که به تمامی نیازهایشان پاسخ داده است و بالاتر اینکه به سایت شما به عنوان یک مرجع نگاه می کنند.

.

۱۰- فعالیت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی باعث ارسال سیگنال هایی به موتورهای جستجو می گردد که این سیگنال ها تاثیر بسیار مثبتی در رتبه وب سایت خواهد داشت. اخیرا اهمیت این سیگنال ها برای موتورهای جستجو بیشتر هم شده. بنابراین بهترین شبکه های اجتماعی در جهت کسب و کار خود را بیابید و صفحه شرکت و مجموعه خود را در آن راه اندازی نمایید و با آن شروع به فعالیت نمایید. چند نکته در مورد شبکه های اجتماعی:

  • سعی کنید حداقل روزی یک بار ارسال جدیدی به صفحه خود داشته باشید هر چند مختصر باشد
  • کاربران خود را به سمت شبکه های اجتماعی خود هدایت کنید
  • آنها را ترغیب به دنبال کردن در صفحات خود نمایید
  • همکاران خود را بیابید و در جهت زمینه کاری مشترک قدم بردارید
  • سرفصل ها و مهمترین عناوین سایت را به صفحات خود ارسال نمایید

۱۱- بالا بردن بازدید برای آموزشها و مقالات سایت

اگر می خواهید برند شوید باید کاری کنید که کاربر شما را به عنوان یک مرجع جامع بپذیرد و مرتبا برای پیدا کردن جواب سوآلات خود به سایت شما مراجعه کند. برای بالا بردن بازدید کنندگان و خوانندگان سایت خود می توانید روش های زیر را انجام دهید.

  • در انجمن ها و فروم های دیگر سایت ها حضور مستمر داشته باشید و سعی کنید به صورت مناسب در بحث ها و سوآلات شرکت کنید.
  • با کاربران خود حتما ارتباط برقرار کنید تا دوباره به سایت شما سر بزنند. می توانید ارتباط ایمیلی داشته باشید.
  • از یک ساب دامنه برای راه اندازی بخش مقالات خود استفاده ننمایید و آن را در یک دسته بندی از سایت خود قرار دهید. مثلا دسته ای به نام “مقالات” یا “بلاگ” یا “آموزشها” داشته باشید.
  • از تاثیر گذارندگان صنعت خود در نوشتن مقالات خود استفاده نمایید و در صورت لزوم به نوشته ها و صفحات وب سایت آنان لینک نمایید. الیته این کار را می بایست با ظرافت و به درستی انجام دهید
  • به جای تولید مطالب بیشتر مطالب با کیفیت بالاتر ایجاد نمایید. در صورتی که بتوانید مطالب با کیفیت با حجم بیشتری تولید نمایید نتیجه کار شما دو چندان خواهد بود
  • در ایجاد مطالب خود حتما از گرافیک و تصاویر استفاده نمایید و در صورتی که بتوانید تصاویری را خود ایجاد نمایید تاثیر  بیشتری در ذهن خوانندگان شما خواهد داشت
  • ایجاد یک خبرنامه ایمیلی برای در جریان قرار دادن کاربران بسیار موثر است
  • بخش نظرات را برای مطالب خود حتما داشته باشید تا کاربر بتواند دیدگاه خود را نسبت به مطلب شما عنوان نماید.

 

۱۲- نسخه موبایلی وب سایت

چندین ماه است که گوگل نسخه موبایلی را یکی از فاکتورهای رنک دهی وب سایت در نتایج جستجو در نظر گرفته است و بنابراین سایت هایی که نسخه موبایلی دارند رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهند گرفت. امروزه با توجه به افزایش گسترده استفاده کنندگان از موبایل و تبلت برای مرور وب سایت طراحی نسخه موبایلی وب سایت بسیار ضروری می باشد. در حقیقت کاربر می بایست بتواند توسط موبایل و تبلت به راحتی و بدون نیاز به اسکرول صفحه و زوم، وب سایت شما رویت نماید و مطالب آن را مطالعه نماید. همچنین در صورتی که وب سایت شما امکان خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد کاربران می بایست بتوانند عملیات های لازم را در سایت شما به راحتی انجام دهند در غیر این صورت ممکن است وب سایت شما را به دلیل عدم نمایش درست در موبایل و تبلت ترک نمایند که این به ضرر کسب و کار و سئو وب سایت شما می باشد. بنابراین در صورتی که هنور نسخه موبایلی وب سایت خود را طراحی ننموده اید بهتر است هم اکنون اقدام به انجام این کار نمایید.

۱۳- مهمترین فاکتور رنکینگ موتورهای جستجو

در حقیقت مدت زمان ماندن کاربران وب سایت در سایت مهترین فاکتور رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و بنابراین می بایست سعی نمایید هر چه می توانید مدت زمان ماندن کاربران را در سایت خود بالا ببرید. روش های مختلفی برای بالا بردن مدت زمان گشت زنی کاربران در وب سایت وجود دارد که در بخش زیر به چند مورد از آن اشاره می نمایم:

  • ارائه مقالات کامل و مفید در وب سایت در زمینه شغلی
  • تبدیل وب سایت به مرجع تخصصی اطلاعات در زمینه مورد نظر
  • طراحی سایت به صورت کاربر پسند و مفهومی تا کاربر را تشویق به ماندن در سایت نماید
  • ارائه اطلاعات وب سایت بر اساس نیازمندی ها و اولیت های کاربران شما

۱۴- سئو = بازدید کنندگان راضی

امروزه سئو چیزی جز بازدید کنندگان راضی وب سایت نیست. بازدید کنندگان رضایت مند شما مدت زمان بیشتری را در سایت شما صرف می نمایند و ممکن است مطالب شما را در شبکه های اجتماعی خود و سایر سایت ها به اشتراک بگذارند و این دو مورد جزو مهترین المان های رنکینگ موتورهای جستجو می باشد. در حقیقت شما می بایست وب سایت خود و مطالب آن را به گونه ای طراحی نمایید تا کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و مطالب شما را به اشتراک گذاری نمایند.

۱۵-داشتن صبر

داشتن صبر و پشتکار در عملیات سئو مهترین مسئله می باشد و سئو عملکرد یکباره نیست و شما می بایست در آینده وب سایت خود برنامه ریزی لازم برای انجام عملیات های لازم برای سئو وب سایت را داشته باشید. شما به صورت متداول می بایست برای وب سایت خود مطالب و محتوای جدید آماده سازی نمایید و بک لینک سازی شما نیز می بایست توسط متخصص سئو ادامه یابد.. حتی در صورتی که رتبه اول گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر هستید ادامه عملیات سئو شما باعث ماندگاری و بهتر شدن رنک وب سایت شما می گردد.

۱۶- محتوا پادشاه است

اگر کمی در زمینه سئو تحقیق کرده باشید حتما با جمله “محتوا پادشاه است” برخورد داشته و آشنا شده اید .معنای این عبارت این  است که در جریان عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت وجود محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی مهترین المان برای موفقیت وب سایت می باشد. در صورتی که وب سایتی بتواند مطالب مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی خود را به درستی تامین نماید می تواند رتبه خوبی در موتورهای جستجو بگیرد. پس هر چه می توانید برای تولید محتوای خود بیشتر تلاش نمایید در آینده نتیجه آن را خواهید دید.

۱۷- سرعت وب سایت

سرعت وب سایت یکی از مهترین المان ها و فاکتورهای دهی موتورهای جستجو برای رنک دهی سایت هاست بنابراین هر چه می توانید سرعت لود شدن وب سایت خود را بالاتر ببرید و از گرافیک ها و المان ها سنگین در سایت کمتر استفاده نمایید. در صورت امکان بهتر است به جای هاست اشتراکی سرور وی پی اس و یا اختصاصی تهیه نمایید که سرعت بهتری دارند.
۱۸- سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به روش های اصولی و درست سئو گفته می شود که معمولا در بلند مدت جواب می دهند و در این روش سئو معمولا بر بهینه سازی صفحات وب سایت، تولید محتوا برای وب سایت و گرفتن لینک های ورودی با کیفیت به وب سایت تمرکز می گردد. این روش به رضایت کاربران وب سایت از وب سایت با ارائه مطالب با کیفیت به بهترین وجه ممکن تمرکز دارد که هیچ ریسکی را نیز متوجه وب سایت نخواهد ساخت و تاثیر آن بر روی وب سایت بلند مدت و دائمی خواهد بود.

۱۹- سئو کلاه سیاه

معمولا به روش های سریع سئو گفته می شوند که سایت را سریع به صفحه اول گوگل منتقل می نمایند و معمولا ریسک دارند و ممکن است موتورهای جستجو متوجه این روش ها شوند و سایت را به کلی از نتایج جستجوی خود خارج سازند. معمولا سئو کاران کلاه سیاه بر روی گرفتن بک لینک های بسیار با حجم بالا از سایت های مختلف و تمرکز بر روی استفاده از کلمات کلیدی در لینک های ورودی به وب سایت کار خود را پایه گذاری می نمایند.

۲۰- از این روش ها دیگر استفاده نکنید

تا چند سال پیش روش ها و ترفندهایی برای سئو وجود داشت که انجام آنها بسیار مرسوم بود، شاید شما هم این روش ها را انجام داده باشید، اما امروزه انجام آنها ممکن است باعث مجازت شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو شود; برای نمونه چند مورد رو خدمت شما عرض میکنم:

  • استفاده بیش از حد، غیر طبیعی و نامتعارف از یک کلمه کلیدی در یک صفحه
  • بارگذاری مقدار زیادی محتوای بی کیفیت در وب سایت که یا مرتبط نیستند و یا کاربران از خواندن آن خشنود نخواهند شد
  • نظر گذاشتن در سایر وبلاگ ها با درج لینک وب سایت
  • استفاده از کلمات کلیدی در لینک دادن به وب سایت
  • ارسال مقاله به سایر سایت ها بدون ذکر منبع که گوگل با آن مقابله می نماید
  • قرار دادن لینک وب سایت در تمامی صفحات سایت دیگر
  • استفاده از لینک های تقلبی و جذاب

۲۱- مدت زمان ماندگاری کاربران مهمترین فاکتور

مدت زمان ماندن کاربران در صفحات مهترین فاکتور رنک دهی موتورهای جستجو می باشد بنابراین هر چه می توانید تلاش نمایید تا کاربران خود را مدت زیادی در سایت خود نگاه ندارد و البته این کار را می بایست به روش های درست و اصولی انجام دهید. اینکه وب سایت شما کاربر پسند باشد و مطالب کافی و جامع در زمینه فعالیت شما داشته باشد می تواند مدت زمان بیشتری کاربر را در سایت حفظ نماید. سعی نمایید سایت خود را به گونه ای طراحی نمایید تا هر آنچه کاربر و بازدید کننده شما در زمینه فعالیت شما به آن نیاز داشته باشد در سایت شما وجود داشته باشد

۲۲- تبلیغات کلیکی گوگل یا Google Adwords

برای من ثابت شده استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل یا Adwords می تواند تاثیر مثبت بر روی سئو وب سایت داشته باشد. از نظر تئوری نیز این تاثیر مثبت به آن دلیل است که زمانی که وب سایت شما برای عبارات کلیدی مورد نظر شما در گوگل ورودی پیدا می کند، سیگنال این ورودی ها در موتور جستجوی گوگل ثبت می گردد و وب سایت شما برای عبارات کلیدی مورد نظر شما ورودی می گیرد و همین امر باعث ارسال سیگنال مثبت برای عبارات کلیدی مورد نظر شما در موتور جستجوی گوگل می گردد. بنابراین انجام تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز در کنار انجام عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت توصیه می گردد و می تواند باعث جذب مشتریان بیشتر گردد. در حقیقت گوگل ادوردز یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد که به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی توصیه می گردد که می تواند در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد.

 

با آرزوی موفقیت روز افزون برای همه دوستان و طراحان سایت

منبع: وبسایت۲

 

۵ دیدگاه

  1. سوالات آزمون آیین نامه

    خیلی عالی و ممنون

  2. ممنون اطلاعات خوبی بود با استفاده از تبلیغات در گوگل می توان بازخورد بالا بودن در کلمات
    مختلف برای سئو با بررسی کرد.البته تبلیغات گوگل هزینه دارد

  3. لطفا در مورد هدفمنی این سرویس بیشتر توضیح دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *